NOVINKY

arr3NovinkyOd března 2018 jsme změnili vše - vzhled, kategorie, zboží... Zajímá nás váš názor.... arr3DopravaK možnostem dopravy přibyla Zásilkovna. ...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 280 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 589 Kč
skladem
naše cena 97 Kč
skladem
naše cena 145 Kč
skladem

KONTAKTY

Petr Janda / bezva-pradlo.cz
Terezie Brzkové 19
Plzeň
tel: +420 777182262
info(a)bezva-pradlo.cz

Základní informace, Tipy
INFO

Hledáte-li něco "jiného", jste na správném místě. J.A.C.K. - výrobky české firmy najdete pouze v našem eshopu a několika klasických obchodech. Pro alergiky i zákazníky preferující pohodlné prádlo se snažíme mít co nejvíce výrobků ze 100% bavlny.

Cenu za distribuci se snažíme snížit na minimum. Dle vašeho nákupu se vám poplatek za dopravu automaticky nastaví při dokončení objednávky. Při ceně nákupu do 399 Kč a zvolení dopravy Českou poštou a platbou předem je distribuční poplatek pouze 60 Kč. U nákupu nad 1000 Kč neúčtujeme žádné poplatky. Cenu za distribuci si tak můžete ovlivnit platbou předem, kdy se ušetří platba za dobírku a hodnotou nákupu. Balné neúčtujeme.

Faktury posíláme běžně elektronicky jako odkaz u mailu potvrzující vyřízení objednávky, jen na vyžádání v poznámce u objednávky zašleme i tištěnou. Nemusíte mít obavy, na vyřizování reklamací to nemá vliv. Veškeré faktury musíme ze zákona evidovat, při reklamaci stačí pouze sdělit jméno a číslo faktury, o ostatní se již postaráme.

Data - veškerá data o vás jsou bezpečně uložena. Požadujeme pouze ta sloužící k daňovým účelům a potřebná k vyřízení případných reklamací, případně k zaslání informací o aktualitách v našem obchodě.

Při jakémkoliv problému, nejasnosti nás kontaktujte (info@bezva-pradlo.cz), rádi pomůžeme.

Odeslání většiny zboží do 5 dnů, zatím pouze poštou nebo Zásilkovnou. O dalších možnostech dopravy uvažujeme, rádi uvítáme vaše doporučení.

Do 14 dnů lze zboží vrátit bez udání důvodu.

Sociální sítě jsou fajn, my vás na nich ale otravovat nebudeme. Budete-li spokojeni s nákupem dejte vědět všem okolo. Něčím jsme vás naštvali, nenašli jste co jste chtěli, máte nějaké připomínky, sem s nimi. Jen díky kritice se můžeme zlepšovat. Využijte mail nebo telefon.

Vybrané zboží není skladem - tak to nás mrzí. Zkuste se informovat mailem na dostupnost. Často už je zboží na cestě a dostupné pak je třeba druhý den. Pokud jej objednáte a využijete platby předem, platbu proveďte až po vyzvání mailem.

Další podrobnosti naleznete v obchodních podmínkách.

Přejeme pohodový nákup.

 

Formulář pro reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace (vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající): Zasílací adresa pro vracené zboží:

 

Internetový obchod: bezva-pradlo.cz

Společnost:                 Petr Janda, bezva-pradlo.cz

Se sídlem:                   Terezie Brzkové 19, 318 00 Plzeň, zasílací adresa K Draganci 753, 330 27 Vejprnice

IČ/DIČ:                         44649886/CZ6505310746

E-mailová adresa:

Telefonní číslo:           777 182 262

 

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:

Moje adresa: Můj telefon a e-mail:

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne ………. jsem ve Vašem obchodě vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady……………………………………….. Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

Datum objednání (*)/datum obdržení (*)

Číslo objednávky:Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)

Jméno a příjmení spotřebitele:

Adresa spotřebitele:

Email:

Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

(podpis)
______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

Faktura za objednané zboží č. (*)

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.